İbn Haldun Üniversitesi
TR EN
AYŞE DİLŞAD YAKUT
DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

Dr. Ayşe Dilşad Yakut, lisans ve yüksek lisans eğitimini sınıf öğretmenliği alanında tamamladı.

Doktora eğitimini University of Massachusetts Amherst’de Özel Eğitim alanında

4 senede tamamladı. Doktora süreci boyunca araştırma ve öğretim asistanı olarak görev yaptı.

Doktora sonrası çalışmasını Amerika’nın bir numaralı pediatri hastanesi seçilen Boston

Children’s Hospital bünyesinde yer alan Learning Disabilities Program’ında yaptı. Lisans ve

yüksek lisans düzeyinde hem Türkçe hem de İngilizce ders deneyimleri mevcuttur.

  • Bildiriler

  • Ulusal |
    The lived experiences of teachers with visual impairment toward inclusion of students with visual impairment

    Yayın Tarihi: 01.10.2021 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-19 20:50:33 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    Examining teachers’ sense of efficacy and their decisions in regard to referral and placement

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-09 00:33:46 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    The nature of effective morphological instruction for students with learning disabilities: What does it look like?

    Yayın Tarihi: 04.11.2015 - Güncelleme Tarihi: 2022-09-26 00:38:38 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    Project MVP: A professional development innovation in morphological vocabulary practices for secondary science teachers teaching students with specific learning disabilities in inclusive science classrooms.

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-21 14:19:26 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    Examining the literature on prereferral process of students at risk

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-14 00:26:15 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    Measuring teachers’ knowledge for teaching morphological awareness

    Yayın Tarihi: 04.11.2015 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-08 23:41:05 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    Özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin COVİD-19 sürecinde eğitim kurumlarına ilişkin deneyimleri

    Yayın Tarihi: 01.12.2021 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-09 00:43:50 - Dil: Türkçe Aktif
  • Uluslararası |
    Impact of COVID-19 outbreak on emotional reactions of educators working with students with special needs

    Yayın Tarihi: 01.12.2021 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-09 00:43:59 - Dil: İngilizce Aktif
  • Uluslararası |
    A look at policy: IDEA vs. Turkey’s Special Education Services Regulation

    Yayın Tarihi: 02.02.2019 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-08 23:38:22 - Dil: İngilizce Aktif
  • Ulusal |
    Özel Eğitim Öğretmenleri ve Okullarında Covid-19 Pandemisi: Bir Olgubilim Çalışması

    Yayın Tarihi: 18.12.2021 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-20 23:52:59 - Dil: Türkçe Aktif
  • Uluslararası |
    Components of prereferral and referral process constructed in the IDEA federal law and Massachusetts special education law

    Yayın Tarihi: 19.04.2017 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-23 16:12:27 - Dil: İngilizce Aktif
  • Ulusal |
    Öğretmenler öğrenme sorunu olan öğrencileri, davranış sorunu olan öğrencileri ve yüksek potansiyeli olan öğrencileri nasıl algılar?

    Yayın Tarihi: 15.10.2020 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-21 22:43:35 - Dil: Türkçe Aktif
  • Uluslararası |
    The effects of parental involvement on the literacy skills of elementary and middle school students with learning disabilities: A review of the literature

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-21 14:19:53 - Dil: İngilizce Aktif
  • Ulusal |
    Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin doğru okuma, okuduğunu anlama ve okuma hızlarının incelenmesi

    Yayın Tarihi: 09.05.2020 - Güncelleme Tarihi: 2022-10-21 14:19:00 - Dil: Türkçe Aktif
  • Ulusal |
    Covid-19 Sürecinde Eğitime İlişkin Bir Alanyazın Taraması: Özel Gereksinimli Bireyler ve Ebeveynleri

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-08 23:33:52 - Dil: Türkçe Aktif
  • Uluslararası |
    School Counselors’ Efficacy in Multiculturalism and Special Education

    Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2022-10-08 23:25:36 - Dil: İngilizce Aktif
  • Sertifikalar

  • Ulusal |
    Kurs |
    Bilimsel Araştırma etiği ve Bilimsel Araştırma Başvuru Dosyalarının Etik Kurullarda Değerlendirilmesi Kursu | Türkiye Biyoetik Derneği tarafından düzenlenen "Bilimsel Araştırma Etiği ve Bilimsel Araştırma Başvuru Dosyalarının Etik Kurullarda Değerlendirilmesi Kursu"na katıldı.

    Tarih: 05.01.2019 / 06.01.2019 | Biruni Üniversitesi | Ünvan:DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - Kurum:BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
  • Ulusal |
    Konuşmalarım |
    21. YY'da Öğretmen Olmak | Başakşehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "21.YY'da Öğretmen Olmak" panelinde konuşmacı olarak görev aldı.

    Tarih: 23.11.2021 / 23.11.2021 | Başakşehir, İstanbul | Ünvan: - Kurum:
  • Uluslararası |
    Konuşmalarım |
    Assessment Procedures for Specific Learning Disabilities | İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Dystrans-İlkokuldan Ortaokula Geçiş Sürecinde Disleksik Bireylerin Desteklenmesi AB Erasmus + KA2 projesinde "Assessment Procedures for Specific Learning Disabilities" isimli konuşma gerçekleştirildi

    Tarih: 02.10.2019 / 02.10.2019 | Topkapı/İstanbul | Ünvan: - Kurum:
  • Ulusal |
    Çalıştay |
    Yeni Nesil Teknolojiler ve Özel Eğitim | Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi tarafından (1) "Yeni Nesil Teknolojilerin Özel Eğitimde Kullanımı", (2) "Yeni Nesil Teknolojilerin Özel Eğitimde Kullanılmasının Önündeki Engeller" isimli iki tema olarak düzenlenen çalıştaya katıldı.

    Tarih: 25.12.2020 / 25.12.2020 | Zoom Webinar | Ünvan: - Kurum:
  • Ulusal |
    Konuşmalarım |
    Özel Eğitim Farkındalığı | Pendik Belediyesi bünyesinde, Pendik İlçesindeki okullarda görev yapan Müdür ve Müdür Yardımcılarına yönelik "Özel Eğitim Farkındalığı" semineri gerçekleştirildi.

    Tarih: 26.04.2019 / 26.04.2019 | Pendik/İstanbul | Ünvan: - Kurum:
  • Ulusal |
    Seminer |
    Özel Öğrenme Güçlüğü | Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nde çalışan öğretmenlere Öğretmen Mesleki Gelişim Seminerleri kapsamında "Özel Öğrenme Güçlüğü" konulu seminer verildi.

    Tarih: 21.11.2019 / 21.11.2019 | Üsküdar/İstanbul | Ünvan: - Kurum:
  • Akademik Görevler

  • EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ |
    EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ |
    İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ

    Başlangıç Tarihi: 2020 - Bitiş Tarihi:
  • EĞİTİM FAKÜLTESİ |
    ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ |
    BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ

    Başlangıç Tarihi: 2019 - Bitiş Tarihi: 2020
  • College of Education |
    Student Development |
    University of Massachusetts Amherst

    Başlangıç Tarihi: 2014 - Bitiş Tarihi: 2018
  • Dersler

  • Lisans |
    Inclusive Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Disabilities

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Öğretmenlik Uygulaması

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 6 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitimde Değerlendirme

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Communication Skills

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Yüksek Lisans |
    Özel Eğitimde Araştırma

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Değerlendirme

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitim

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Introduction to Education

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Disabilities

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Attention Deficit Hyperactivity Disorders

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Special Education and Inclusion

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Introduction to Education

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 3 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Disabilities

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Attention Deficit Hyperactivity Disorders

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Special Education and Inclusion

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Inclusive Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Disabilities

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Introduction to Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Öğretmenlik Uygulaması

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 6 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitimde Değerlendirme

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    History of Turkish Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    History of Turkish Education

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Special Education & Inclusion

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Yüksek Lisans |
    Özel Eğitimde Araştırma

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Yüksek Lisans |
    Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Yüksek Lisans |
    Özel Eğitimde Araştırma

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Special Education & Inclusion

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    History of Turkish Education

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Introduction to Education

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 3 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Difficulties

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Special Education and Inclusion

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Attention Deficit Hyperactivity Disorders

    Dönem: 2021-2022 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    History of Turkish Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Inclusive Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Introduction to Education

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Learning Difficulties

    Dönem: 2020-2021 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Öğrenme Güçlüğü

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    ÖG’de Erken Müdahale ve Değerlendirme

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Topluma Hizmet Uygulamaları

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğretmenlik Uygulaması II

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 10 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    İletişim Becerileri (Communication Skills)

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: İngilizce
  • Lisans |
    Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarlama

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğretmenlik Uygulaması I

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 10 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğrenme Güçlüğü için Öğrenme Stratejileri

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitimde Değerlendirme

    Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Topluma Hizmet Uygulamaları

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 3 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Öğrenme Güçlü ve Özel Yetenek

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    ÖG’de Erken Müdahale ve Değerlendirme

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 2 - Dil: Türkçe
  • Lisans |
    Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem

    Dönem: 2018-2019 - Saat: 5 - Dil: Türkçe
  • Eğitim Bilgisi

  • Yüksek Lisans |
    ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ |
    SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)/

    Adı: Sınıf öğretmenlerinin yenilenen ilköğretim programında performans değerlendirmede karşılaştıkları güçlükler (Iğdır ili örneği) - Başlangıç Tarihi: 2006 - Bitiş Tarihi: 2008
  • Lisans |
    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ |
    EĞİTİM FAKÜLTESİ/TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ/SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)/

    Adı: - Başlangıç Tarihi: 2002 - Bitiş Tarihi: 2006
  • Doktora |
    University of Massachusetts Amherst |
    Özel Eğitim

    Adı: Examining teachers' sense of efficacy and their decisions in regard to referral and placement - Başlangıç Tarihi: 2014 - Bitiş Tarihi: 2018
  • Tez Danışmanlıkları

  • Yüksek Lisans |
    Özel Eğitim Ana Bilim Dalı |
    Biruni Üniversitesi

    Yazar: MERT GÖKDEMİR - Yıl: 2020 - Durum: Tamamlandı
  • Makaleler

  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Educators experiences in special education institutions during the COVID-19 outbreak

    Yıl: 2021 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: British Education Index
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Examining attitudes of medical students toward individuals with disabilities

    Yıl: 2021 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: Journals Indexed in Eric
  • ULUSAL |
    Hakemli |
    Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin incelenmesi

    Yıl: 2021 - Yazar Sayısı: 2 - İndeks: TR DİZİN
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Developmental dyspraxia in children with learning disorders: Four-year experience in a referred sample

    Yıl: 2021 - Yazar Sayısı: 6 - İndeks: SCI-Expanded
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Teachers’ perceptions of students with additional support needs

    Yıl: 2020 - Yazar Sayısı: 3 - İndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Improving vocabulary outcomes in inclusive secondary science classrooms through professional development

    Yıl: 2020 - Yazar Sayısı: 4 - İndeks: Journals Indexed in Eric
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    School counselor knowledge, beliefs, and practices related to the implementation of standards-based comprehensive school counseling in the United States

    Yıl: 2018 - Yazar Sayısı: 4 - İndeks: W&M ScholarWorks
  • ULUSAL |
    Hakemli |
    Examining teachers’ decisions in regard to referral and placement

    Yıl: 2019 - Yazar Sayısı: 2 - İndeks: TR DİZİN
  • ULUSLARARASI |
    Hakemli |
    Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Settings: A study of Teachers' Self-Efficacy

    Yıl: 2021 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SSCI
  • ULUSAL |
    Hakemli |
    Global Covid-19 Pandemic: A Comparison of Parents of Children with and Without Disabilities

    Yıl: 2022 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: TR DİZİN
  • ULUSAL |
    Hakemli |
    Performans değerlendirme uygulamasının öğretmenlerin görüşlerine göre incelenmesi

    Yıl: 2010 - Yazar Sayısı: 2 - İndeks: Dergipark
  • ULUSAL |
    Hakemli |
    The Lived Experiences of Teachers with Visual Impairments in the Inclusion of Students with Visual Impairments: A Phenomenological Study

    Yıl: 2022 - Yazar Sayısı: 2 - İndeks: TR DİZİN
  • Ödüller

  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2015 | University of Massachusetts Amherst | University of Massachusetts Amherst/College of Education/Student Development
  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2016 | University of Massachusetts Amherst | University of Massachusetts Amherst/College of Education/Student Development
  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2017 | University of Massachusetts Amherst | University of Massachusetts Amherst/College of Education/Student Development
  • Diğer |
    Diğer |
    University of Massachusetts Amherst Graduate Assistantship (2014-2018) | 2014-2018

    Yıl: 2014 | University of Massachusetts Amherst |
  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2015 | University of Massachusetts Amherst |
  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2016 | University of Massachusetts Amherst |
  • Diğer |
    Diğer |
    Umass Amherst College of Education Award |

    Yıl: 2017 | University of Massachusetts Amherst |
  • Temel Bilgiler

  • Özel Eğitim |
    Eğitim Bilimleri Temel Alanı

    Güncelleme Tarihi: 2022-10-19 21:20:43
  • Kitaplar

  • ULUSLARARASI |
    Bilimsel Kitap |
    Industry 4.0 and Global Businesses

    Yıl: 2022 - Dil:İngilizce - ISBN:978-1-80117-327-8 | Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>inclusion
  • ULUSLARARASI |
    Bilimsel Kitap |
    International Handbook for Policy Research on School-Based Counseling

    Yıl: 2017 - Dil:İngilizce - ISBN:978-3-319-58179-8 | Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
  • İdari Görevler

  • İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ |
    Tanıtım ve Etkinlik Komisyon Üyeliği

    Başlangıç Tarihi: 2020 - Bitiş Tarihi:
  • BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ |
    Engelli Öğrenci Birimi Komisyon Üyeliği

    Başlangıç Tarihi: 2019 - Bitiş Tarihi: 2020
  • BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ |
    Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurul Üyesi

    Başlangıç Tarihi: 2019 - Bitiş Tarihi: 2020
  • İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ |
    Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    Başlangıç Tarihi: 2020 - Bitiş Tarihi:
  • Projeler

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi |
    Üniversitelerde Donanımlı bir Araştırma Yöntemleri ve Uygulamaları Merkezi Modelinin Etkin İşletilişinin Üniversitede Yayın Sayısı ve Yayın Niteliği Artışı ile Lisansüstü Öğrenci Akademik Memnuniyeti Üzerine Etkisi |

    Tarih: 31.10.2022 | Araştırmacı
  • Avrupa Birliği |
    Özel Eğitim İçin Yenilikçi Eğitim Metotları ve Materyalleri - Innovative Educational Methods and Materials for Special Education |
    Proje Amaçları: İstanbul'da özel eğitim hizmetlerinin kalitesinin artmasına katkı sağlamak için 1.Özel yetenekli öğrencilerin, kaynaştırma ve bütünleştirme eğitimi öğrencilerinin, özel gereksinimli öğrencilerin eğitiminde kaliteyi artırmak, 2.Özel eğitim alanında çalışan 120 öğretmene özel yeteneklilerin eğitimi, kaynaştırma ve bütünleştirme eğitimi, özel gereksinimli öğrencilerin eğitimi konusunda eğitimler vermek, 140 öğretmene yeni beceriler kazandırıcı hizmet içi eğitimler vermek, 3. Özel eğitim, kaynaştırma ve bütünleştirme eğitimi, özel gereksinimli bireylerin eğitimi için hizmet içi eğitimlerde ve çalıştayda eğitim materyalleri hazırlamak, 4. Avrupa'dan özel eğitim alanında uluslararası bilgi transferi sağlamak, 5. Özel eğitimde en iyi uygulamaları üniversite ve okullarla işbirliği yaparak geliştirmek, 6. Özel eğitim hakkında öğretmenlerde ve ailelerde seminerler aracılığıyla farkındalık artırmak, 7. Merkezimizin öğrenme ortamını geliştirmek.

    Tarih: 18.01.2022 | Danışman
  • Üniversite Dışı Deneyimler

  • Milli Eğitim Bakanlığı -
    SINIF ÖĞRETMENİ

    Başlangıç Tarihi: 2006 - Bitiş Tarihi: 2014
  • Boston Children's Hospital - Harvard Med School -
    Doktora Sonrası Klinik Araştırmacı

    Başlangıç Tarihi: 2018 - Bitiş Tarihi: 2018
  • Üyelikler

  • Üye |

    Başlangıç Tarihi: 2022 - Bitiş Tarihi: - Durum: Aktif
  • Üye |

    Başlangıç Tarihi: 2014 - Bitiş Tarihi: 2018 - Durum: Aktif