Prof. Dr. İzzet Bozkurt, 1966 yılında Erzurum’da doğdu. Erzurum Lisesi’nde okudu. 1988 yılında Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi ni bitirdi. 1988 yılında üniversiteden mezun olduktan sonra yaklaşık iki yıl süreyle, Ege Bölgesi Sanayi Odası Halkla İlişkiler Departmanında yayın sorumlusu olarak çalıştı. Bu dönemde kurumun yayın organı olan EBSO HABER dergisini çıkardı.
1990 yılında, Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaya başladı. 1992 yılında ilk yüksek lisans derecesini, “Üniversite Sanayi İşbirliğinde İletişimin Rolü” konulu tezini vererek aldı. Bu tez ile, Yükseköğretim Kurulu’ndan burs alarak, Amerika Birleşik Devletleri’ne gitti. Roosevelt Üniversitesi’nde “Pazarlama İletişimi” alanında ikinci yüksek lisans derecesini aldı.
1998 yılında, “Pazarlama İletişimi Yönetimi” konusunda doktorasını tamamlayan Bozkurt, aynı yıl Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Yrd. Doç. oldu. 2000-2004 yılları arasında Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Doğu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. 2003 yılında Doçentlik unvanını alan Bozkurt, 2004-2011yılları arasında İstanbul Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölüm Başkanlığı ve Dekan Yardımcısı olarak görev yaptığı sırada profesörlük unvanını aldı(2009).
Ardından sırasıyla, İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi’nde Rektör, İstanbul Üsküdar Üniversitesi’nde Rektör Yardımcısı ve İletişim Fakültesi Kurucu Dekanı ve halen İstanbul İbn Haldun Üniversitesi İletişim Fakültesinde görev yapmaktadır.
Editörlük
Yıl: 2020 - Dil: İngilizce - Yazarlar:ATLI DİNÇER,BOZKURT İZZET | Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->PazarlamaUluslararası |Kitap |Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience | IGI Global
Bildiriler
Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2014-03-03 14:17:08 - Dil: Türkçe AktifUlusal |Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ve Marka Yaratma Süreci
Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2014-03-03 14:11:45 - Dil: Türkçe AktifUlusal |Entegre Pazarlama İletişimi Ve Marka Yönetimi
Yayın Tarihi: - Güncelleme Tarihi: 2014-03-03 14:08:02 - Dil: Türkçe AktifUlusal |Halkla İlişkiler Ve Pazarlamanın Stratejik Ortaklığı
Akademik Görevler
Başlangıç Tarihi: 2019 - Bitiş Tarihi:||
Başlangıç Tarihi: 2009 - Bitiş Tarihi:İLETİŞİM FAKÜLTESİ |RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ |YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 2013 - Bitiş Tarihi: 2016İLETİŞİM FAKÜLTESİ |YENİ MEDYA VE İLETİŞİM BÖLÜMÜ |ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 2010 - Bitiş Tarihi: 2013İLETİŞİM FAKÜLTESİ |HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ |İSTANBUL YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2009İLETİŞİM FAKÜLTESİ |RADYO, TELEVİZYON VE SİNEMA BÖLÜMÜ |YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 2000 - Bitiş Tarihi: 2003İLETİŞİM FAKÜLTESİ |HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK |Dogu Akdeniz Üniversitesi
Başlangıç Tarihi: 2000 - Bitiş Tarihi: 2000İLETİŞİM FAKÜLTESİ |HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ |EGE ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 1990 - Bitiş Tarihi: 1999İLETİŞİM FAKÜLTESİ |HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ |EGE ÜNİVERSİTESİ
Başlangıç Tarihi: 1990 - Bitiş Tarihi: 1999İLETİŞİM FAKÜLTESİ |HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ |EGE ÜNİVERSİTESİ
Dersler
Dönem: 2020-2021 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Introduction to Public Relations
Dönem: 2020-2021 - Saat: 3 - Dil: TürkçeYüksek Lisans |Marka İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi
Dönem: 2020-2021 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Institutional Communication
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: TürkçeYüksek Lisans |Seminer
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Principles of Advertisement
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Introduction to Public Relations
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: TürkçeYüksek Lisans |Marke İletişimi ve Stratejik Marka Yönetimi
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: TürkçeYüksek Lisans |Seminer
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: TürkçeYüksek Lisans |Pazarlama İletişimi ve Marka Yönetimi
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Principles of Advertisment
Dönem: 2019-2020 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |Introduction to Public Relations
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |SANATTA PAZARLAMA
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |SANATTA PAZARLAMA
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |SANATTA PAZARLAMA
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |SANATTA PAZARLAMA
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |SANATTA PAZARLAMA
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |TÜKETİCİ İLİŞKİLERİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |TÜKETİCİ İLİŞKİLERİ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |TÜKETİCİ İLİŞKİLERİ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |TÜKETİCİ İLİŞKİLERİ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |TÜKETİCİ İLİŞKİLERİ
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |REKLAMCILIK VE TUTUNDURMA YÖNETİMİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |REKLAMCILIK VE TUTUNDURMA YÖNETİMİ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |REKLAMCILIK VE TUTUNDURMA YÖNETİMİ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |REKLAMCILIK VE TUTUNDURMA YÖNETİMİ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |REKLAMCILIK VE TUTUNDURMA YÖNETİMİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PROMOSYONEL KARMA ELEMANLARI VE PLANLAMA
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PROMOSYONEL KARMA ELEMANLARI VE PLANLAMA
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PROMOSYONEL KARMA ELEMANLARI VE PLANLAMA
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PROMOSYONEL KARMA ELEMANLARI VE PLANLAMA
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PROMOSYONEL KARMA ELEMANLARI VE PLANLAMA
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PAZARLAMAYA GİRİŞ
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PAZARLAMAYA GİRİŞ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PAZARLAMAYA GİRİŞ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PAZARLAMAYA GİRİŞ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |PAZARLAMAYA GİRİŞ
Dönem: 2002-2003 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEZUNİYET PROJESİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA ÜRÜNLERİ PAZARLAMASI
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA ÜRÜNLERİ PAZARLAMASI
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA ÜRÜNLERİ PAZARLAMASI
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA ÜRÜNLERİ PAZARLAMASI
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA ÜRÜNLERİ PAZARLAMASI
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA YÖNETİMİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA YÖNETİMİ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA YÖNETİMİ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA YÖNETİMİ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |MEDYA YÖNETİMİ
Dönem: 2001-2002 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |ENTEGRE PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Dönem: 2004-2005 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ PRENSİPLERİ
Dönem: 2008-2009 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ PRENSİPLERİ
Dönem: 2007-2008 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ PRENSİPLERİ
Dönem: 2005-2006 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ PRENSİPLERİ
Dönem: 2006-2007 - Saat: 3 - Dil: İngilizceLisans |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ PRENSİPLERİ
Dönem: 2002-2003 - Saat: 3 - Dil: İngilizceDoktora |BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ
İdari Görevler
Başlangıç Tarihi: 2020 - Bitiş Tarihi:|Rektör Yardımcısı
Başlangıç Tarihi: 2020 - Bitiş Tarihi:|Dekan
Başlangıç Tarihi: 2013 - Bitiş Tarihi: 2014ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ |Rektör Yardımcısı
Başlangıç Tarihi: 2013 - Bitiş Tarihi: 2014ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ |Dekan
Başlangıç Tarihi: 2010 - Bitiş Tarihi: 2012YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ |Rektör
Başlangıç Tarihi: 2010 - Bitiş Tarihi: 2012YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ |Dekan
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2011YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Anabilim Dalı Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2011YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Anabilim Dalı Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2003 - Bitiş Tarihi: 2004DİĞER (KURUMLAR, HASTANELER VB.) |Program Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2000 - Bitiş Tarihi: 2004Dogu Akdeniz Üniversitesi |Bölüm Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi:YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Dekan Yardımcısı
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2011YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Bölüm Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi:YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Anabilim Dalı Başkanı
Başlangıç Tarihi: 2007 - Bitiş Tarihi:YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ |Anabilim Dalı Başkanı
Eğitim Bilgisi
Adı: BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ - Başlangıç Tarihi: 1994 - Bitiş Tarihi: 1999Doktora |EGE ÜNİVERSİTESİ |PAZARLAMA İLETİŞİMİ YÖNETİMİ
Adı: - Başlangıç Tarihi: 1992 - Bitiş Tarihi: 1994Yüksek Lisans |Roosevelt University |PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Adı: ÜNİVERSİTE SANAYİ İŞBİRLİĞİ GELİŞTİRİLMESİNDE YENİ BİR MODEL - Başlangıç Tarihi: 1990 - Bitiş Tarihi: 1992Yüksek Lisans |EGE ÜNİVERSİTESİ |İLETİŞİM FAKÜLTESİ/
Adı: - Başlangıç Tarihi: 1984 - Bitiş Tarihi: 1988Lisans |EGE ÜNİVERSİTESİ |GAZETECİLİK VE HALKLA İLİŞKİLER/GAZETECİLİK
Projeler
Tarih: | Proje KoordinatörüDİĞER |Demir Dağın Atlıları |Başbakanlık Tanıtma Fonu Ve Kültür Bakanlığı İşbirliği İle Ortaklaşa Yürütülen Belgesel Projesi
Tarih: | UzmanAvrupa Birliği |EUC İnformation And Communications Support Programme İn Turkey |AB nin Türkiye deki İletişim Projesi
Tarih: | UzmanAvrupa Birliği |EUC Capacity Building Project For National Education System İn Turkey |AB nin Milli Eğitim Bakanlıgı Kapasite Geliştirme Projesi
Tarih: | UzmanAvrupa Birliği |EU Turkey Brand Perception Research |AB Ülkeleri Türkiye Marka Algısı Araştırması
Tarih: | Proje KoordinatörüARAŞTIRMA PROJESİ |Kayışdağı nda 4 Mevsim |Araştırma Kataloğu
Tarih: | Proje KoordinatörüAvrupa Birliği |İZMİR KARŞIYAKA YEŞİL KUŞAK PROJESİ |Karşıyaka İzmir Habitatının yeniden düzenlenmesi ve yerel halk tarafından desteklenmesi süreci ve bölgede yaşayanların demokrafik tanımı ve çevre yaklaşımlarını ortaya çıkaran çalışma Birleşmiş Milletler Gıda Ve Tarım Örgütü BM FAO TUR 97 008 A01 12 Soayal Bilinç Projesi
Tez Danışmanlıkları
Yazar: HALİM İPEK - Yıl: 2002 - Durum: Devam Ediyor|HALKLA İLİŞKİLER REKLAMCIKLIK |Dogu Akdeniz Üniversitesi
Yazar: ETHEM BAYDAR - Yıl: 2002 - Durum: Devam Ediyor|HALKLA İLİŞKİLER REKLAMCILIK |Dogu Akdeniz Üniversitesi
Yazar: GÜLHAN ALP - Yıl: 2002 - Durum: Devam Ediyor|HAKLA İLİŞKİLER REKLAMCIK |Dogu Akdeniz Üniversitesi
Yazar: NİLÜFER TÜRKSOY - Yıl: 2002 - Durum: Devam Ediyor|HALKLA İLİŞKİLER REKLAMCILIK |Dogu Akdeniz Üniversitesi
Yazar: EDA GÜNAY - Yıl: 2007 - Durum: TamamlandıYüksek Lisans |Radyo Televizyon ve Sinema Ana Bilim Dalı |Yeditepe Üniversitesi
Yazar: GÜL ESRA ÇAKIR - Yıl: 2008 - Durum: TamamlandıYüksek Lisans |Radyo Televizyon ve Sinema Ana Bilim Dalı |Yeditepe Üniversitesi
Üniversite Dışı Deneyimler
Başlangıç Tarihi: 1988 - Bitiş Tarihi: 2009Ege Bölgesi Sanayi Odası -Halkla İlişkiler ve Yayın Sorumlusu
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2005MARKA REKLAM AJANSI -BAŞKAN YARDIMCISI-STARTEJİ BÖLÜM BAŞKANI
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2005ABH Anadolu Birlik Holding-Konya Şeker -Pazarlama İletişimi Danışmanlığı
Başlangıç Tarihi: 2005 - Bitiş Tarihi: 2009THY -PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Başlangıç Tarihi: 2006 - Bitiş Tarihi: 2009TEPE İNŞAAT -PAZARLAMA İLETİŞİMİ
Başlangıç Tarihi: 2009 - Bitiş Tarihi: 2010GAP İNŞAAT -İLETİŞİM KOORDİNATÖRÜ
Başlangıç Tarihi: 2008 - Bitiş Tarihi: 2014EMPİRE NARKETİNG NETWORK -PAZARLAMA İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Başlangıç Tarihi: 2007 - Bitiş Tarihi: 2007BAHAT SAĞLIK İŞLETMELERİ -PAZARLAMA İLETİŞİMİ DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2008 - Bitiş Tarihi: 2009ÇALIK HOLDİNG -KURUMSAL İLETİŞİM DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2008 - Bitiş Tarihi: 2009TÜRK TELEKOM -PAZARLAMA İLETİŞİM DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2009 - Bitiş Tarihi: 2009DUYAR VANA -KURUMSAL İLETİŞİM DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2010 - Bitiş Tarihi: 2010AVRUPA BİRLİĞİ KOMİSYONU TÜRKİYE DELEGASYONU -İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
Başlangıç Tarihi: 2010 - Bitiş Tarihi: 2010YAŞAR HOLDİNG-VİKİNG KAGIT -PAZARLAMA İLETİŞİM DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2009 - Bitiş Tarihi: 2010EUROLOG MİNİNG COMPANY -KURUMSAL İLETİŞİM DANIŞMANI
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: 2014EĞİTİM SEMİNERLERİ -YÖNETİCİ
Başlangıç Tarihi: 2013 - Bitiş Tarihi: 2014BEŞLER GIDA -PAZARLAMA DANIŞMANLIĞI
Başlangıç Tarihi: 2014 - Bitiş Tarihi:KUZEY KIBRIS OTELCİLER BİRLİĞİ -PAZARLAM DANIŞMANI
Üyelikler
Başlangıç Tarihi: 2003 - Bitiş Tarihi: 2004 - Durum: AktifDanışman |
Başlangıç Tarihi: 2013 - Bitiş Tarihi: - Durum: AktifYönetim Kurulu Üyesi |
Başlangıç Tarihi: 2011 - Bitiş Tarihi: 2012 - Durum: AktifYönetim Kurulu Üyesi |
Başlangıç Tarihi: 2004 - Bitiş Tarihi: - Durum: AktifYönetim Kurulu Üyesi |
Başlangıç Tarihi: 2000 - Bitiş Tarihi: 2004 - Durum: AktifYönetim Kurulu Üyesi |
Kitaplar
Yıl: 2015 - Dil:Türkçe - ISBN:978-605-333-210-7 | Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkilerULUSAL |Ders Kitabı |Günümüzde ve Gelecekte Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi
Yıl: 1999 - Dil:Türkçe - ISBN:9758378202 |ULUSAL ||Bütünleşik Pazarlama İletişimi
Yıl: 1998 - Dil:Türkçe - ISBN:9758378202 |ULUSAL ||Reklam Halkla İlişkiler ve Ötesi
Yıl: 2004 - Dil:Türkçe - ISBN:9756347163 |ULUSAL ||İletişim Odaklı Pazarlama
Yıl: 2014 - Dil:Türkçe - ISBN: | Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->İletişim ÇalışmalarıULUSAL |Bilimsel Kitap |Pazarlama İletişiminde Sihirli Dokunuşlar
Makaleler
Yıl: 2016 - Yazar Sayısı: 2 - İndeks: SCOPUSULUSLARARASI |Hakemli |Efficiency of Marketing Messages, Comparison of Conventional Marketing Researches and Neuromarketing Researches
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Pazarlam İletişiminde Yaratıcı Strateji Ve Planlaması
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Halkla İlişkiler İçin Mesleki Eğitim Semineri
Yıl: 1997 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Halkla İlişkiler Teknikleri Ve Uygulamaları Ege üniversitesi iletişim fakültesi ve izmir halkla ilişkiler derneği ortak çalışması kapsamında dernek üyelerine wgitim semineri
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Pazarlama İletişimi Sürecinde Halkla İlişkiler
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Kamu Kuruluşlarınada Halkala İlişkiler Uygulamaları personeline yönelik eğitim semineri
Yıl: 2000 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Halkla İlişkiler Teknikleri Ve Uygulamaları Eğitim Semineri
Yıl: 2000 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Kalite İletişiminde Bütünleşik Pazarlama İletişiminin Rolü
Yıl: 2000 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Bankacılık Sektörüne Yönelik Pazarlama İletişimi Uygulamaları
Yıl: 2008 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Sivil Toplum Örgütlerinide İletişim Ve Kampanya Yönetimi
Yıl: 2008 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |THY Marka İletişim Sürecinde Pazarlama Eğitim Seminerleri
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Halkla İlişkilerin Yeni Boyutları
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ve Pazarlarlama İletişimde Yeni Yaklaşımlar
Yıl: 2001 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SSCIULUSLARARASI |Hakemli |Bütünleşik Pazarlama İletişimi I Uluslararası Halkla ilişkiler Formu Uluslararası Halkla ilişkiler Derneği IPRA Ve United Partners Organizayon Sofya Bulgaristan
Yıl: 2001 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SSCIULUSLARARASI |Hakemli |Pazarlama İletişiminde Yeni Yaklaşımlar Veri Tabanlı Pazarlama I Uluslararası Halkla İlişkiler Formu Uluslararası Halkla İlişkiler Semineri
Yıl: 2002 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSLARARASI |Hakemli |Halkla İlişkilerin Yeni Boyutları Ve Etiksel Kriterler I Orta Ve Doğu Avrupa Ülkeleri IPRA kONFERANSI Budapeşte Macaristan
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Üniversite Sektör İşbirliği Sürecinde Halkla ilişkiler Yönetimi
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Üniversite Sektör İşbirliği Sürecinde Halkla ilişkiler Yönetimi
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Globalleşme Süreci Halkla ilişkiler Ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Avrupa İle Bütünleşme Sürecinde Halkla İlişkilerin Rölü
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Avrupa İle Bütünleşme Sürecinde Halkla İlişkilerin Rolü
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Avrupa İle Bütünleşme Sürecinde Halkla İlişkilerin Rölü
Yıl: 1996 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Halkla İlişkiler Çalışmalarının Projenlendirilmesi Uygulamalı Halkla İlişkiler Seminerleri
Yıl: 1997 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Medya mı Basın mı
Yıl: 1997 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Pazarlam İletişiminde Yaratıcı Strateji Ve Planlaması
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Halkla İlişkiler Ve Tarihsel Gelişim Süreci
Yıl: 1999 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Bütünleşik Pazarlam İletişimi Ve Marka Yaratma Süreci I Ulusal Pazarlama Forumu
Yıl: 2000 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |360 Derecede Pazarlama İletişimi Ve Marka Yönetimi I Ankara Pazarlama İletişimi Konferansı
Yıl: 2002 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Halkla İlişkiler Ve Pazarlamanın Stratejik Ortaklığı
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Bütçeler Ve Kampanyalar
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Tüketiciler Ve Markalar
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Kampanyalar Problemler Ve Sonuçları
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SSCIULUSLARARASI |Hakemli |Strategic Integration Of Public Relations And Marketing Integrated Marketing Communication
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Pazarlama İletişiminde Yaratıcı Stratejiler
Yıl: 2002 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Halkla İlişkilerde Yeni Boyutlar
Yıl: 2014 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SCI-ExpandedULUSAL |Hakemli |Pazarlama Ve Halkla İlişkilerin Stratejik Ortaklığı
Yıl: 2003 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Bütünleşik Pazarlama İletişimi Sürecinde Hlkla İlişkilerin Rölü
Yıl: 2010 - Yazar Sayısı: 3 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |UluslarArası Spor Organizasyonlarının Düzenlediği Şehirlere Marka Katkısı
Yıl: 2010 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks:ULUSAL |Hakemsiz |Digital Yerlilerin Gelecekle İlgili Sosyal Ortamalrın Tanımlanması
Yıl: 2011 - Yazar Sayısı: 1 - İndeks: SSCIULUSLARARASI |Hakemli |Siyasi İletişim Kampanyalarında Sosyal Medyanın Rolü
Ödüller
Yıl: 1996 | BURSA HALAKLA İLİŞKİLER DERNEĞİ |||Mesleki Eğitim Çalışmalarına Katkı |
Yıl: 1994 | Roosvelt Üniversitesi'nde Ülkesini En Başarılı Temsil Eden Yabancı Ögrenci |||En Başarılı Yabancı Ögrenci |
Yıl: 1993 | Ülkesini En Başarılı Temsil Eden Yabancı Ögrenci |||Ülkesini En Başarılı Temsil Eden Yabancı Ögrenci |
Yıl: 1994 | İzmir Halka İlişkiler Derneği Mesleki Eğitim Çalışmalarına Katkıdan Dolayı Teşekkür Sertifikası |||İzmir Halka İlişkiler Derneği Mesleki Eğitim Çalışmalarına Katkıdan Dolayı Teşekkür Sertifikası |
Yıl: 1992 | YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI |||Yüksek Öğretim Kurumu Yurtdışı (ABD) Yüksek Lisans Bursu |
Temel Bilgiler
Güncelleme Tarihi: 2021-12-03 17:20:00Halkla İlişkiler |Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı