DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

NAİME DOĞRU

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

naime.dogru@ihu.edu.tr

Hakkında

Kısa Özgeçmiş

Dr.Öğr.Üyesi Naime Doğru lisans eğitimini Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi "Eğitimde

Psikolojik Hizmetler" alanında tamamlamıştır. Yüksek lisansını Uludağ Üniversitesi"nde, doktora

öğretimini Ankara Üniversitesinde tamamlamıştır.

Milli Eğitim Bakanlığı eğitim ve öğretim kurumlarında çalıştığı dönemde UNICEF, ARION ve BEBKA

projelerinde görev almıştır. Yönetici, öğretmen ve psikolojik danışmanlara yönelik hizmet içi

eğitimler, seminer ve konferanslar vermiştir. Okullarda psiko- sosyal koruma, önleme ve krize

müdahale hizmetlerini yürütmüştür. Ergen velilerine aile eğitimleri düzenlemiştir. Lise öğrencileri ile

grupla psikolojik danışma çalışmaları yapmıştır. Özel gereksinimi olan çocuklarla (öğrenme bozukluğu,

DEHB, iki kere farklı çocuklar) bireysel psikolojik danışma çalışmalarını yürütmüş, ailelerine ve

öğretmenlerine yönelik rehberlik ve psiko- eğitim çalışmaları yapmıştır.

Akademik Veriler

Eğitim Bilgisi

GAZİ ÜNİVERSİTESİ

Doktora
  • EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> EĞİTİMDE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK VE REHBERLİK (DR) ->
  • Ülke: TÜRKİYE
2018 - 2020

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Doktora
  • EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (DR) ->
  • Ülke: TÜRKİYE
2005 - 2018

ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans
  • EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (YL) (TEZLİ) ->
  • Ülke: TÜRKİYE
1999 - 2002

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

Yüksek Lisans
  • EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> EĞİTİM PSİKOLOJİSİ (YL) (TEZLİ) ->
  • Ülke: TÜRKİYE
1989 - 2003
Akademik Veriler

Kitaplar

Deneysel Olarak Sınanmış Grupla Psikolojik Danışma ve Rehberlik Programları III

ULUSAL - Bilimsel Kitap
  • TÜRKİYE -> Ankara
  • Yazar Sayısı: 1
  • Yayıncı: Pegem Akademi
  • ISBN: 978-605-4282-81-4
  • Dil: Türkçe
  • Baskı Tipi: Basılı
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Özsaygı, Özsaygı Geliştirme Programı, Lise Dokuzuncu Sınıf Öğrencileri.
2017
Akademik Veriler

Makaleler

Özsaygı Geliştirme Programının Lise Dokuzuncu Sınıf Öğrencilerinin Özsaygı Düzeylerine Etkisi

ULUSAL
  • Tip: Özgün Makale
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Uludağ Universitesi Eğitim Fakültesi Dersgisi
  • ISSN: 2667-6788
  • Dil: Türkçe
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Özsaygı, Özsaygı Geliştirme Programı, Lise Dokuzuncu Sınıf Öğrencileri.
2004
Akademik Veriler

Tez Danışmanlıkları

NİHAL ÜNLÜSOY

Yüksek Lisans
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: Devam Ediyor
  • Ülke: TÜRKİYE
2023

MERYEM BEYZA AYDIN

Yüksek Lisans
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: Devam Ediyor
  • Ülke: TÜRKİYE
2023