ADEM YURDUNKULU
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
adem.yurdunkulu@ihu.edu.tr
Kısa Özgeçmiş
Dr. Yurdunkulu ilkokul, ortaokul ve lise öğrenimini Çankırı'da tamamlamıştır. Nevzat Ayaz Anadolu Öğretmen Lisesi'ni 3.lük ile bitirmiştir.
Lisansını İstanbul Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği alanında, yüksek lisansını Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi alanında, doktorasını ise Eskişehir Anadolu Üniversitesi Eğitim Yönetimi alanında tamamlamıştır.
Doktora çalışmasında Türkiye’de ilköğretim ve ortaöğretim kademesindeki okulların dayanıklılıklarına yönelik örgütsel dayanıklılık ölçeği geliştirilmiştir.
Araştırma alanları arasında liderlik, denetim, örgütsel dayanıklılık, eğitim yönetimi yer almaktadır.
Milli Eğitim Bakanlığı'nda öğretmenlik ve müdür yardımcılığı gibi farklı kademelerde görev yapmıştır.
İnsanları karşılıksız sevmektedir.
Eğitim Bilgisi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
DOKTORA- EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> EĞİTİM YÖNETİMİ (DR) ->
- Ülke: TÜRKİYE
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
YÜKSEK LİSANS- EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> EĞİTİM YÖNETİMİ VE DENETİMİ (YL) (TEZLİ) ->
- Ülke: TÜRKİYE
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
Lisans- HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ -> YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ -> İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ PR.
- Ülke: TÜRKİYE
Akademik Görevler
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YURT İÇİ- LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ -> EĞİTİM KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ ANABİLİM DALI (DİSİPLİNLERARASI)
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YURT İÇİ- REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI -> EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
İdari Görevler
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YURT İÇİ- Görev: Anabilim Dalı Başkanı
- Ülke: TÜRKİYE
Dil Bilgisi
İNGİLİZCE
YÖKDİL: 88.75Makaleler
Development of Organizational Resilience Scale: Validity and Reliability Study
ULUSLARARASI- Tip: ÖZGÜN MAKALE
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
- ISSN: 2148-2667
- Dil: TÜRKÇE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi
- Erişim Bağlantısı: https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/2784071
İİlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Çatışma Durumları ve Çatışma Yönetimi Stratejilerinin İncelenmesi (Düzce-Merkez Örneği)
ULUSAL- Tip: ÖZGÜN MAKALE
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Trakya Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
- ISSN: 2630-6301
- Dil: TÜRKÇE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Yönetimi>Eğitim Yönetimi
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.24315/tred.561001
Factors Affecting University Choice: A Study on University Freshman Students. /
ULUSLARARASI- Tip: ARAŞTIRMA NOTU
- Yazar Sayısı: 4
- Dergi: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
- ISSN: 1302-5147
- Dil: İNGİLİZCE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Yükseköğretim Çalışmaları
- Erişim Bağlantısı: https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/610393
Üniversite Dışı Deneyimler
Milli Eğitim Bakanlığı
Müdür YardımcısıMilli Eğitim Bakanlığı
İngilizce ÖğretmeniDersler
Teaching Principles and Methods
İNGİLİZCE- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Projeler
‘Rethinking Peace Education (RPE)
- TAMAMLANDI
- Uzman
- Diğer (Ulusal)
- ULUSAL
Erasmus+ Accreditation
- TAMAMLANDI
- Eğitmen
- Diğer (Ulusal)
- ULUSAL
Ödüller
Üstün Başarı Belgesi + Maaşla Ödüllendirme
- TÜRKİYE
- Kurum Türü: Kamu