NUREVŞAH KAYA
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI
nurevsahkaya@ihu.edu.tr
Kısa Özgeçmiş
Kendisi 2022 yılında İbn Haldun Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık bölümünden bölüm birincisi olarak mezun olmuştur. Aynı yıl İbn Haldun Üniversitesinde Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında yüksek lisansa başlamıştır. Yüksek lisans eğitimi sırasında üniversitenin Yapay Zeka-Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Koordinatörlüğünde yarı zamanlı akademik destek personeli olarak aktif öğrenme stratejileri, öz-düzenlemeli öğrenme, dijital araçlar ile öğretim ve materyal geliştirme, etkili ders tasarımı, motivasyon, zaman yönetimi gibi alanlarda çalışmalar yapmıştır. Kendisinin, öğrencilerin STEM alanlarında kariyer tercihlerini etkileyen süreçlerin incelenmesi ve Yapay Zekanın eğitimde kullanımı hakkında yayınlamış olduğu makaleleri bulunmaktadır. Nurevşah Kaya, şu anda İbn Haldun Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi’nde Araştırma Görevlisi olarak çalışmaktadır. Aynı zamanda, üniversitenin Yapay Zeka-Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Koordinatörlüğünde koordineli olarak görev almaktadır.
Eğitim Bilgisi
FATİH SULTAN MEHMET VAKIF ÜNİVERSİTESİ
DOKTORA- LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (DR) ->
- Ülke: TÜRKİYE
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YÜKSEK LİSANS- LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (YL) (TEZLİ) ->
- Ülke: TÜRKİYE
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
Lisans- EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU)
- Ülke: TÜRKİYE
Akademik Görevler
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YURT İÇİ- REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU) -> EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
İdari Görevler
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
YURT İÇİ- Görev: Uzman Yardımcısı
- Ülke: TÜRKİYE
Dil Bilgisi
İNGİLİZCE
YDS: 82,50000Makaleler
A Technology-Enhanced Student Self-Efficacy Development Program
ULUSAL- Tip: ÖZGÜN MAKALE
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: BABUR RESEARCH
- ISSN: 3023-8234
- Dil: TÜRKÇE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Yükseköğretim Çalışmaları
- Erişim Bağlantısı: https://dergipark.org.tr/tr/pub/babur/issue/85010/1480399
Artificial Intelligence and Education: An Overview
ULUSAL- Tip: KISA MAKALE
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: Medwin Publishers
- ISSN: https://portal.issn.org/resource/ISSN/2576-0319#
- Dil: TÜRKÇE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.23880/pprij-16000303
Investigation of students’ career choices in stem fields
ULUSAL- Tip: KISA MAKALE
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: MedCrave Group Kft.
- ISSN: DOI: 10.15406/jpcpy.2022.13.00710
- Dil: TÜRKÇE
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.15406/jpcpy.2022.13.00710
Projeler
"Global Teachers for a Sustainable Future” EU Project 2023-1-ES01-KA220-HED-000158502
- DEVAM EDİYOR
- Araştırmacı
- ARAŞTIRMA PROJESİ
- ULUSAL
İSTKA Yönetici ve Öğretmen Mükemmeliyet Projesi TR10/23/SOGEP-YÖM/0001- İSTKA
- TAMAMLANDI
- Araştırmacı
- Kalkınma Bakanlığı
- ULUSAL
“LIT499: The Emergence of Modern Literary Theory” Course with Active & Digital Learning
- TAMAMLANDI
- Araştırmacı
- Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
- ULUSAL
BAP 2225 Aramızda Anlaşırız: Gençlere Yönelik Akran Arabuluculuk Projesi
- TAMAMLANDI
- Araştırmacı
- Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
- ULUSAL