DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

THSEEN NAZIR

EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI

thseen.nazir@ihu.edu.tr

Hakkında

Kısa Özgeçmiş

Dr. Thseen Nazir, 2005 yılında psikoloji lisans derecesini, Aligarh İslam Üniversitesi, Hindistan'da tamamladı. Üstün akademik performansı nedeniye lisans derecesi altın madalya ile ödüllendirildi. Yine aynı üniversitede, 2007 yılında klinik psikoloji yüksek lisans derecesini tamamladı. Dr. Nazir, 2011 yılında Hindistand'da Kaivalya Eğitim Vakfı tarafından desteklenen Gandhi Felsefesi merkezli saygın ve prestijli bir gençlik programı olan Gandhi Fellowship'e kabul edildi. Fellowship kapsamında Hindistan'ın Rajasthan kentinde iki yıl çalıştığı proje sırasında, eğitim sisteminin inceliklerini anlama, okulda verilen eğitimi yakından inceleme ve analiz etme fırsatı buldu.
Sonrasında, kazandığı psikolojik içgörüleriyle okul çağı çocuklarının iyi oluşlarına odaklandı ve yaptığı kapsamlı araştırmaların sonunda doktora derecesini tamamlayarak 2018 yılında Ankara Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü'nden mezun oldu. Alanda gerçekleştirdiği önemli çalışmalar neticesinde Türkiye Rehberlik ve Rehberlik Derneği tarafından 2018 yılında Yılın En İyi Genç Araştırmacısı ödülüne layık görüldü. Son yıllarda çalışmalarını uluslararası öğrencilerin deneyimleri üzerine yoğunlaştırdı. Kendi deneyimleri ve bilimsel araştırmaları ışığında uluslararası öğrencilerin uyum sürecinde karşılaştıkları zorlukları ele alan, 2023'te hem Türkçe hem de İngilizce olarak yayınlanan kapsamlı bir kitap yazdı. Tüm bunlara ek olarak akademiye önemli katkılar sağlayan çok sayıda bilimsel çalışması ve akademik makalesi bulunmaktadır.

Akademik Veriler

Eğitim Bilgisi

Aligarh Muslim University

YÜKSEK LİSANS
  • Ülke: HİNDİSTAN
2002 - 2005

Aligarh Muslim University

YÜKSEK LİSANS
  • Ülke: HİNDİSTAN
2006 - 2008

ANKARA ÜNİVERSİTESİ

DOKTORA
  • EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ -> REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK (DR) ->
  • Ülke: TÜRKİYE
2014 - 2018
Akademik Veriler

Akademik Görevler

İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ

YURT İÇİ
  • REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK PR. (İNGİLİZCE) (TAM BURSLU) -> EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • Ülke: TÜRKİYE
2018 -
Akademik Veriler

Kitaplar

Uluslararası Öğrenciler ve Uyum Süreçleri

ULUSAL - BİLİMSEL KİTAP
  • TÜRKİYE -> İSTANBUL
  • Yazar Sayısı: 1
  • Yayıncı: Nobel Akademik Yayıncılık
  • ISBN: 978-625-398-424-3
  • Dil: TÜRKÇE
  • Baskı Tipi: BASILI+ELEKTRONİK
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Sosyolojisi>Eğitim/Öğretim Teknolojileri>Uluslararası öğrenci,Uyum Süreçleri,kültür,eğitim
2023

International Students’ Adjustment Challenges

ULUSAL - BİLİMSEL KİTAP
  • TÜRKİYE -> Ankara
  • Yazar Sayısı: 1
  • Yayıncı: Nobel Akademik Yayıncılık
  • ISBN: 978-625-417-985-3
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Baskı Tipi: BASILI+ELEKTRONİK
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Kariyer Danışmanlığı>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Uluslararası öğrenciler
2022

Okul Zorbalığı: okulda bir korku

ULUSAL - BİLİMSEL KİTAP
  • MAURİTUS ->
  • Yazar Sayısı: 1
  • Yayıncı: Lambart Publishing House
  • ISBN: 9786200549327
  • Dil: TÜRKÇE
  • Baskı Tipi: BASILI
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Bilimleri
2020

Pozitif Psikoloji

ULUSAL - BİLİMSEL KİTAP
  • TÜRKİYE -> Istanbul
  • Yazar Sayısı: 1
  • Yayıncı: Nobel Publications
  • ISBN: 978-625-406-367-1
  • Dil: TÜRKÇE
  • Baskı Tipi: BASILI+ELEKTRONİK
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>POZİTİF PSİKOLOJİ,Umut,Yanlış umut
2020
Akademik Veriler

Makaleler

South Asian Perspectives on the Nuclear Weapons Ban: Challenges and Prospects for Disarmament

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Peace Review
  • ISSN: 1040-2659
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Politikaları>Eğitim Politikaları>Eğitim Politikaları>Eğitim Politikaları>Peace,South Asia,India,Pakistan
  • Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.1080/10402659.2024.2328541
2024

Loneliness among University students as a growing concern

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Journal of Family Counseling and Education
  • ISSN: 2602-2249
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Psikolojisi>Lonliness,University students,social activity,Strategies
2023

Adjustment challenges and coping strategies of Arab female international university students

ULUSLARARASI
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Frontiers in Psychology
  • ISSN: 1125368
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Kariyer Danışmanlığı>Okul Psikolojik Danışmanlığı>adjustment issues, gender issues, coping strategies, international students, academic adjustme
  • Erişim Bağlantısı: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fpsyg.2023.1125368/full
2023

Understanding the impact of the COVID-19 pandemic on the career choices of individuals by using career sailboat model

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Frontiers in Education
  • ISSN: 1036971
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Educational Studies>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Yönetimi>Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
  • Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.3389/feduc.2022.1036971
2023

Development and Validation of the International students Adjustment Scale in Turkey

ULUSAL
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: International Journal of Humanities and Education Development (IJHED)
  • ISSN: 2581-8651
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Okul Psikolojik Danışmanlığı
  • Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.22161/jhed.4.2.3
2022

Gaslighting: Confronting hypocritical kind of Emotional abuse.

ULUSAL
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • ISSN: 2602-2249
  • Dil: TÜRKÇE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Gaslighting,duygusal istismar,psikolojik istismar,akıl sağlığı
  • Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.34056/aujef.1015105
2022

The Role of Socio-Demographics, Family, and Peer Factors in Adolescent Alcohol Behaviors

ULUSLARARASI
2022

Language Barrier, language related issues and Stress among International Students in Turkish universities

ULUSLARARASI
2022

Development and Validation of the International students Adjustment Scale in Turkey

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Journal of Humanities and Education Development (JHED)
  • ISSN: 25818651
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Kariyer Danışmanlığı>Adaptation,International students,Adjustment
  • Erişim Bağlantısı: https://www.theshillonga.com/index.php/jhed/article/view/323
2022

Depression from a Different Perspective

ULUSLARARASI
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Open Journal of Depression
  • ISSN: 2169-9674
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Psychological Counseling and Guidance>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Madde Bağımlılığı Danışmanlığı>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Depression
  • Erişim Bağlantısı: https://www.scirp.org/journal/paperinformation.aspx?paperid=112106
2021

Cyberbullying: Definition, Types, Effects, Related Factors and precautions to Be Taken During COVID-19 Pandemic

ULUSLARARASI
2021

The role of social systems in the conception and perpetuation of bullying culture in India

ULUSAL
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: International Journal of Current Approaches in Language, Education and Social Sciences
  • ISSN: 2687-2528
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Psychological Counseling and Guidance>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Madde Bağımlılığı Danışmanlığı>Okul Psikolojik Danışmanlığı
  • Erişim Bağlantısı: https://dergipark.org.tr/en/pub/caless/issue/61943
2021

Adjustment Process during epidemics of COVID-19 and Mental Health

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: International Journal of Creative research thoughts
  • ISSN: 2320-2882
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2020

Impact of classroom phubbing on teachers who face phubbing during lectures

ULUSAL
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Psychology Research on Education and Social Sciences
  • ISSN: 2717-7602
  • Dil: TÜRKÇE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2020

Implications of Enuresis in Children and TheirFamilies

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: Open Journal of Depression
  • ISSN: 2169-9674
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
2020

Face-to-Face communication, Non-Verbal body language and Phubbing: The intrusion in the Process

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Russian Journal of Education and Psychology
  • ISSN: 2658-4034
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
  • Erişim Bağlantısı: http://journal-s.org/index.php/sisp/article/view/12699
2019

Prevalence of School Bullying in Higher Secondary School Students and Myths Related to Bullying Among Students

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Journal of Advances and Scholarly Researches in Allied Education.
  • ISSN: 2230-7540
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2019

Prevalence of Bullying in Kashmir and Its Relationship with Socio-Economic Status

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Journal of Advances and Scholarly Researches in Allied Education
  • ISSN: 2230-7540
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık> Bullying,Victim, Bully-Victim,Socio-Economic Status
  • Erişim Bağlantısı: http://ignited.in/I/a/109783
2019

Impact of bullying on academic performance of high school students

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: International Journal of Multidisciplinary Educational Research
  • ISSN: 2277-7881
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2018

Adaptation Challenges of International Students, Who Come to Study in Turkey under Turkey Bursları Scholarship

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: 3rd International Students Social Sciences Congress Proceedings
  • ISSN: 978-605-68401-4-2
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2017

Phubbing: A Technological Invasion Which Connected the World but Disconnected Humans

ULUSLARARASI
  • Tip: ÖZGÜN MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: The International Journal of Indian Psychology
  • ISSN: 2348-5396
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2016

Indian Ancient Techniques and Psychotherapy: A Need of Time to Merge

ULUSLARARASI
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: The International Journal of Indian Psychology
  • ISSN: 2348-5396
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
  • Erişim Bağlantısı: https://ijip.in/pdf-viewer/?id=13169
2016

Impact of school bullying on psychological well-being of adolescents

ULUSLARARASI
2015

School Bullying: Effecting Childs Mental Health

ULUSLARARASI
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 2
  • Dergi: The International Journal of Indian Psychology
  • ISSN: 2348-5396
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2015

Emotional abuse: Wiping out mental health of adolescents

ULUSLARARASI
  • Tip: DERLEME MAKALE
  • Yazar Sayısı: 1
  • Dergi: Indian Journal of Health and Wellbeing
  • ISSN: 2229-5356
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
2015
Akademik Veriler

Üniversite Dışı Deneyimler

Gandhi Fellowship

Reseacher
2009 - 2011

Worked in a United Nation Convention to Combat Desertification Conference, Ankara, Turkey,

Meeting Assistant
2015 - 2015

Middle East Techinical University Tekonopolis

Data Analyst
2016 - 2018
Akademik Veriler

Tez Danışmanlıkları

DANIELA URUENA GARCIA

YÜKSEK LİSANS
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Psikolojik Danışma ve Rehberlik Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: DEVAM EDİYOR
  • Ülke: TÜRKİYE
2023

NİHAL ÜNLÜSOY

YÜKSEK LİSANS
  • İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
  • Tez Durumu: TAMAMLANDI
2023

LÜTFİYE SEVDE YİĞİT

YÜKSEK LİSANS
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: TAMAMLANDI
  • Ülke: TÜRKİYE
2022

CİHAT BOZKURT

YÜKSEK LİSANS
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: TAMAMLANDI
  • Ülke: TÜRKİYE
2021

LIYANA THABASSUM

YÜKSEK LİSANS
  • İbn Haldun Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Psikolojik Danışma ve Rehberlik Ana Bilim Dalı
  • Tez Durumu: TAMAMLANDI
  • Ülke: TÜRKİYE
2021
Akademik Veriler

Bildiriler

Bullying Behavior Relates to Social Support and Psychological Distress among Middle School Students in Türkiye

ULUSLARARASI
  • Bildiri Tipi: ÖZET BİLDİRİ
  • Basım Tipi: ELEKTRONİK
  • Sunum: SÖZLÜ SUNUM
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Yayın Durumu: YAYIMLANMIŞ
  • Yazar Sayısı: 2
  • Etkinlik: The ICAMS-II and ECNAD Conference
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Psychological Counseling and Guidance>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Madde Bağımlılığı Danışmanlığı
  • Basım Tarihi: 14.03.2023

Understanding the dynamics of student’s satisfaction during academic life: A case study of Ibn Haldun University

ULUSAL
  • Bildiri Tipi: ÖZET BİLDİRİ
  • Basım Tipi: ELEKTRONİK
  • Sunum: SÖZLÜ SUNUM
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Yayın Durumu: YAYIMLANMIŞ
  • Yazar Sayısı: 2
  • Etkinlik: 7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ 19-20 Mayıs 2022, Samsun
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Educational Studies>Eğitim Psikolojisi>Eğitim Sosyolojisi>Eğitim/Öğretim Teknolojileri
  • Basım Tarihi: 10.06.2022

To study the determinants of adjustment challenges and coping strategies of international students in Turkey

ULUSAL
  • Bildiri Tipi: TAM METİN BİLDİRİ
  • Basım Tipi: ELEKTRONİK
  • Sunum: SÖZLÜ SUNUM
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Yayın Durumu: YAYIMLANMIŞ
  • Yazar Sayısı: 2
  • Etkinlik: 7. ULUSLARARASI “19 MAYIS” YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Psychological Counseling and Guidance>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Kariyer Danışmanlığı>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi
  • Basım Tarihi: 10.06.2022

“Understanding the impact of the COVID-19 pandemic on the career course of individuals by Using Career Sailboat Model

ULUSAL
  • Bildiri Tipi: ÖZET BİLDİRİ
  • Basım Tipi: ELEKTRONİK
  • Sunum: SÖZLÜ SUNUM
  • Dil: İNGİLİZCE
  • Yayın Durumu: YAYIMLANMIŞ
  • Yazar Sayısı: 2
  • Etkinlik: International Conference ASBIC 2022, New Delhi
  • Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Psychological Counseling and Guidance>Okul Psikolojik Danışmanlığı>Psikolojik Danışmanlık Eğitimi>Madde Bağımlılığı Danışmanlığı
  • Basım Tarihi: 10.05.2022
Akademik Veriler

Dersler

Culturally Sensitive Counseling Approaches

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: YÜKSEK LİSANS
2022-2023

Cognitive Behaviour Therapy

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: YÜKSEK LİSANS
2022-2023

Field Work II (Individual Counseling)

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2022-2023

Field Work I (Individual Counseling)

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2022-2023

Guidance and Counseling Practicum I

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2022-2023

Psychological Counseling Skills

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2022-2023

Psychology of Learning

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2022-2023

Developmental Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2022-2023

Educational Anthropology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2021-2022

Field Work (Individual Counseling)

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2021-2022

Guidance and Counseling Practicum II

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2021-2022

Community Services

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2021-2022

Child Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2021-2022

Cognitive Behaviour Therapy

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: YÜKSEK LİSANS
2020-2021

Field Work (Individual Counseling)

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2020-2021

Guidance and Counseling Practicum I

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2020-2021

Community Services

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2020-2021

Child Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2020-2021

Developmental Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2020-2021

Psychology of Learning

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2020-2021

Psychology of Learning

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2020-2021

Techniques and Principles of Counseling Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Developmental Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Child Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Life Span Developmental and adaptation problems

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Project Preparation in Education

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Psychological Testing

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2019-2020

Cognitive Behaviour Therapy

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: YÜKSEK LİSANS
2019-2020

Cognitive Behaviour Therapy

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: YÜKSEK LİSANS
2018-2019

Introduction to psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 3
  • Tip: Lisans
2018-2019

Developmental Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2018-2019

Child Psychology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2018-2019

Education Technology

İNGİLİZCE
  • Ders Saati: 2
  • Tip: Lisans
2018-2019
Akademik Veriler

Projeler

“Pre And Post Arrival Adjustment İssues And Support Program For International Students”

  • DEVAM EDİYOR
  • Proje Koordinatörü
  • ARAŞTIRMA PROJESİ
  • ULUSAL
06.01.2023 -

A study of overall satisfaction level among Ibn Haldun University students and dimensions responsible for choosing ibn haldun university.

  • TAMAMLANDI
  • Araştırmacı
  • ARAŞTIRMA PROJESİ
  • ULUSAL
01.07.2021 - 30.06.2022

“Adjustment Issues of International Students in Turkey’’

  • TAMAMLANDI
  • Araştırmacı
  • ARAŞTIRMA PROJESİ
  • ULUSAL
06.12.2019 - 15.04.2021