DOÇENT DOKTOR
AYŞE DİLŞAD YAKUT
EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ / EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
ayse.yakut@ihu.edu.tr
Hakkında
Kısa Özgeçmiş
Dr. Ayşe Dilşad Yakut, lisans ve yüksek lisans eğitimini sınıf öğretmenliği alanında tamamladı.
Doktora eğitimini University of Massachusetts Amherst’de Özel Eğitim alanında
4 senede tamamladı. Doktora süreci boyunca araştırma ve öğretim asistanı olarak görev yaptı.
Doktora sonrası çalışmasını Amerika’nın bir numaralı pediatri hastanesi seçilen Boston
Children’s Hospital bünyesinde yer alan Learning Disabilities Program’ında yaptı. Lisans ve
yüksek lisans düzeyinde hem Türkçe hem de İngilizce ders deneyimleri mevcuttur.
Akademik Veriler
Eğitim Bilgisi
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yüksek Lisans- SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ -> SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) ->
- Ülke: TÜRKİYE
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ
Lisans- EĞİTİM FAKÜLTESİ -> TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ -> SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)
- Ülke: TÜRKİYE
University of Massachusetts Amherst
Doktora- Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
Akademik Veriler
Akademik Görevler
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
Yurt İçi- REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK ANABİLİM DALI -> EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ -> EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
Yurt İçi- ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLİĞİ PR. (TAM BURSLU) -> EĞİTİM FAKÜLTESİ -> ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
- Ülke: TÜRKİYE
University of Massachusetts Amherst
Yurt Dışı- College of Education -> Student Development
- Ülke: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
Akademik Veriler
İdari Görevler
BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
Yurt İçi- Görev: Girişimsel Olmayan Araştırmalar Etik Kurul Üyesi
- Ülke: TÜRKİYE
İBN HALDUN ÜNİVERSİTESİ
Yurt İçi- Görev: Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
- Ülke: TÜRKİYE
Akademik Veriler
Dil Bilgisi
Akademik Veriler
Kitaplar
Industry 4.0 and Global Businesses
ULUSLARARASI - Bilimsel Kitap- Yazar Sayısı: 1
- Yayıncı: Emerald Publishing Limited, Bingley
- ISBN: 978-1-80117-327-8
- Dil: İngilizce
- Baskı Tipi: Basılı+Elektronik
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>inclusion
International Handbook for Policy Research on School-Based Counseling
ULUSLARARASI - Bilimsel Kitap- AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ ->
- Yazar Sayısı: 4
- Yayıncı: Springer International Publishing
- ISBN: 978-3-319-58179-8
- Dil: İngilizce
- Baskı Tipi: Basılı+Elektronik
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
Akademik Veriler
Makaleler
A Systematic Literature Review: The Self-Concept of Students With Learning Disabilities
ULUSLARARASI- Tip: Derleme Makale
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Learning Disability Quarterly
- ISSN: 0731-9487
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.1177/07319487231182407
The Lived Experiences of Teachers with Visual Impairments in the Inclusion of Students with Visual Impairments: A Phenomenological Study
ULUSAL- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Sakarya University Journal of Education
- ISSN: 2146-7455
- Dil: Türkçe
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.19126/suje.1028588
Global Covid-19 Pandemic: A Comparison of Parents of Children with and Without Disabilities
ULUSAL- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: Manisa Celal Bayar University Journal of Social Sciences
- ISSN: 1304-4796
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: https://doi.org/10.18026/cbayarsos.1068311
Pre-service special education teachers’ perceptions of competence, willingness of working, and challenges of working with respect to subfields of special Education
ULUSAL- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Educational Academic Research
- ISSN: 2822-3535
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.5152/aujkkef.2022.1028595
Educators experiences in special education institutions during the COVID-19 outbreak
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: Journal of Research in Special Educational Needs
- ISSN: 1471-3802
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: https://doi.org/10.1111/1471-3802.12533
Examining attitudes of medical students toward individuals with disabilities
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: International Journal of Multidisciplinary Perspectives in Higher Education
- ISSN: 2474-2554
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: https://www.ojed.org/index.php/jimphe/article/view/2907
Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin incelenmesi
ULUSAL- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Ana Dili Eğitimi Dergisi
- ISSN: 2147-6020
- Dil: Türkçe
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özgül öğrenme güçlüğü
- Erişim Bağlantısı: https://doi.org/10.16916/aded.806983
Developmental dyspraxia in children with learning disorders: Four-year experience in a referred sample
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 6
- Dergi: Journal of Child Neurology
- ISSN: 0883-0738
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>disleksi
- Erişim Bağlantısı: http://journals.sagepub.com/doi/10.1177/0883073820966913
Students with Specific Learning Disabilities in Inclusive Settings: A study of Teachers' Self-Efficacy
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 1
- Dergi: Learning Disabilities Research & Practice
- ISSN: 0938-8982
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özel öğrenme güçlüğü
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.1111/ldrp.12241
Teachers’ perceptions of students with additional support needs
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 3
- Dergi: International Journal of Eurasian Education and Culture
- ISSN: 2602-4047
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: http://www.ijoeec.com/Makaleler/878371139_2.%201916-1953%20ay%c5%9fe%20dil%c5%9fat%20yakut.pdf
Improving vocabulary outcomes in inclusive secondary science classrooms through professional development
ULUSLARARASI- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 4
- Dergi: Journal of Science Teacher Education
- ISSN: 1573-1847
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özel öğrenme güçlüğü
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.1080/1046560X.2019.1661738
Examining teachers’ decisions in regard to referral and placement
ULUSAL- Tip: Özgün Makale
- Yazar Sayısı: 2
- Dergi: Turkish Studies Educational Sciences
- ISSN: 2667-5609
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Özel Eğitim
- Erişim Bağlantısı: http://dx.doi.org/10.29228/TurkishStudies.36858
School counselor knowledge, beliefs, and practices related to the implementation of standards-based comprehensive school counseling in the United States
ULUSLARARASI- Tip: Derleme Makale
- Yazar Sayısı: 4
- Dergi: Journal for School-Based Counseling Policy and Evaluation
- ISSN: 2688-6189
- Dil: İngilizce
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
- Erişim Bağlantısı: https://doi.org/10.25774/7hhc-x195
Akademik Veriler
Üniversite Dışı Deneyimler
Milli Eğitim Bakanlığı
SINIF ÖĞRETMENİBoston Children's Hospital - Harvard Med School
Doktora Sonrası Klinik Araştırmacı- Worked with Professor Deborah Waber on a research project, entitled “Cognitive Aspects of Developmental Dyspraxia: A Descriptive Study” in the in the Learning Disabilities Program at Boston Children's Hospital. This project entailed abstracting and integrating data from diverse clinical records in order to describe characteristics of children diagnosed with dyspraxia and/or dyslexia.
Akademik Veriler
Tez Danışmanlıkları
MERT GÖKDEMİR
Yüksek Lisans- Biruni Üniversitesi -> Lisansüstü Eğitim Enstitüsü -> Özel Eğitim Ana Bilim Dalı
- Tez Durumu: Tamamlandı
- Ülke: TÜRKİYE
Akademik Veriler
Bildiriler
The effects of parental involvement on the literacy skills of elementary and middle school students with learning disabilities: A review of the literature
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Poster
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 1
- Etkinlik: Council for Exceptional Children 2015 - Kaleidoscope Session
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özel öğrenme güçlüğü
School Counselors’ Efficacy in Multiculturalism and Special Education
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 1
- Etkinlik: 9th Annual International Conference and Symposium on Inclusive Education
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Project MVP: A professional development innovation in morphological vocabulary practices for secondary science teachers teaching students with specific learning disabilities in inclusive science classrooms.
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 3
- Etkinlik: 40th annual conference of the Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children (2017)
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özel öğrenme güçlüğü
Examining the literature on prereferral process of students at risk
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: 49th Annual Meeting of the New England Educational Research Organization
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Covid-19 Sürecinde Eğitime İlişkin Bir Alanyazın Taraması: Özel Gereksinimli Bireyler ve Ebeveynleri
Ulusal- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: Türkçe
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: Eğitim ve Bilimsel Araştırmalar Sempozyumu
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Examining teachers’ sense of efficacy and their decisions in regard to referral and placement
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmamış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: 40th annual conference of the Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children (2017)
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
Handwriting skills of students with learning disabilities and their attitudes toward writing
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 3
- Etkinlik: 10th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>öğrenme güçlüğü
- Basım Tarihi: 16.06.2023
Özel Eğitim Öğretmenleri ve Okullarında Covid-19 Pandemisi: Bir Olgubilim Çalışması
Ulusal- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: Türkçe
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: FSMVU Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 18.12.2021
Özel gereksinimli çocuğu olan ebeveynlerin COVİD-19 sürecinde eğitim kurumlarına ilişkin deneyimleri
Uluslararası- Bildiri Tipi: Tam metin bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: Türkçe
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: International Pegem Conference on Education
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 01.12.2021
Impact of COVID-19 outbreak on emotional reactions of educators working with students with special needs
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 1
- Etkinlik: International Pegem Conference on Education
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 01.12.2021
The lived experiences of teachers with visual impairment toward inclusion of students with visual impairment
Ulusal- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: VIII. International Eurasian Educational Research Congress
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 01.10.2021
Öğretmenler öğrenme sorunu olan öğrencileri, davranış sorunu olan öğrencileri ve yüksek potansiyeli olan öğrencileri nasıl algılar?
Ulusal- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Basılı+Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: Türkçe
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 3
- Etkinlik: 4. Uluslararası Avrasya Sosyal Bilimler Kongresi
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 15.10.2020
Özgül öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin doğru okuma, okuduğunu anlama ve okuma hızlarının incelenmesi
Ulusal- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: Türkçe
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: FSMVU- Eğitim Araştırmaları Kongresi
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim>özgül öğrenme güçlüğü
- Basım Tarihi: 09.05.2020
A look at policy: IDEA vs. Turkey’s Special Education Services Regulation
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Basılı+Elektronik
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 1
- Etkinlik: Council for Exceptional Children 2019
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 02.02.2019
Components of prereferral and referral process constructed in the IDEA federal law and Massachusetts special education law
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Basılı
- Sunum: Poster
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: Council for Exceptional Children 2017
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 19.04.2017
Measuring teachers’ knowledge for teaching morphological awareness
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Basılı
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 2
- Etkinlik: 38th annual conference of the Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 04.11.2015
The nature of effective morphological instruction for students with learning disabilities: What does it look like?
Uluslararası- Bildiri Tipi: Özet bildiri
- Basım Tipi: Basılı
- Sunum: Sözlü Sunum
- Dil: İngilizce
- Yayın Durumu: Yayımlanmış
- Yazar Sayısı: 3
- Etkinlik: 38th annual conference of the Teacher Education Division of the Council for Exceptional Children
- Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Özel Eğitim
- Basım Tarihi: 04.11.2015
Akademik Veriler
Dersler
Introduction to Special Education
İngilizce- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Attention Deficit Hyperactivity Disorders
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Attention Deficit Hyperactivity Disorders
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Special Education & Inclusion
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
History of Turkish Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Introduction to Education
İngilizce- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Special Education and Inclusion
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Attention Deficit Hyperactivity Disorders
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Disabilities
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Introduction to Education
İngilizce- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Special Education and Inclusion
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Disabilities
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
History of Turkish Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Introduction to Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Difficulties
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Special Education and Inclusion
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Attention Deficit Hyperactivity Disorders
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Special Education & Inclusion
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
History of Turkish Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Inclusive Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Introduction to Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Difficulties
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Disabilities
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Inclusive Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
History of Turkish Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Introduction to Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Learning Disabilities
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Inclusive Education
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Türkçe- Ders Saati: 6
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğrenme Güçlüğü için Öğrenme Stratejileri
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğretmenlik Uygulaması I
Türkçe- Ders Saati: 10
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarlama
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
İletişim Becerileri (Communication Skills)
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğretmenlik Uygulaması II
Türkçe- Ders Saati: 10
- Tip: Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
ÖG’de Erken Müdahale ve Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Teknoloji Destekli Öğretim
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğrenme Güçlüğü
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Communication Skills
İngilizce- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Öğretmenlik Uygulaması
Türkçe- Ders Saati: 6
- Tip: Lisans
Özgül Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Yüksek Lisans
Özel Eğitimde Araştırma
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Yüksek Lisans
Özel Eğitimde Araştırma
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Yüksek Lisans
Öğrenme Güçlüğünde Erken Müdahale ve Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Özel Eğitim
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Öğrenme Güçlüğü ve Özel Yetenek
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Lisans
Öğrenme Güçlü ve Özel Yetenek
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
ÖG’de Erken Müdahale ve Değerlendirme
Türkçe- Ders Saati: 2
- Tip: Lisans
Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem
Türkçe- Ders Saati: 5
- Tip: Lisans
Özel Eğitimde Araştırma
Türkçe- Ders Saati: 3
- Tip: Yüksek Lisans
Akademik Veriler
Üyelikler
International Academy for Research on Learning Disabilities
ÜyeCouncil for Exceptional Children
Üye
Akademik Veriler
Projeler
Üniversitelerde Donanımlı bir Araştırma Yöntemleri ve Uygulamaları Merkezi Modelinin Etkin İşletilişinin Üniversitede Yayın Sayısı ve Yayın Niteliği Artışı ile Lisansüstü Öğrenci Akademik Memnuniyeti Üzerine Etkisi
- Devam Ediyor
- Araştırmacı
- Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi
- ULUSAL
Özel Eğitim İçin Yenilikçi Eğitim Metotları ve Materyalleri - Innovative Educational Methods and Materials for Special Education
- Devam Ediyor
- Danışman
- Avrupa Birliği
- ULUSLARARASI
Akademik Veriler
Sertifikalar
21. YY'da Öğretmen Olmak
- Başakşehir İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "21.YY'da Öğretmen Olmak" panelinde konuşmacı olarak görev aldı.
- Başakşehir, İstanbul
- Konuşmalarım
- Ulusal
Yeni Nesil Teknolojiler ve Özel Eğitim
- Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi tarafından (1) "Yeni Nesil Teknolojilerin Özel Eğitimde Kullanımı", (2) "Yeni Nesil Teknolojilerin Özel Eğitimde Kullanılmasının Önündeki Engeller" isimli iki tema olarak düzenlenen çalıştaya katıldı.
- Zoom Webinar
- Çalıştay
- Ulusal
Özel Öğrenme Güçlüğü
- Üsküdar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nde çalışan öğretmenlere Öğretmen Mesleki Gelişim Seminerleri kapsamında "Özel Öğrenme Güçlüğü" konulu seminer verildi.
- Üsküdar/İstanbul
- Seminer
- Ulusal
Assessment Procedures for Specific Learning Disabilities
- İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen Dystrans-İlkokuldan Ortaokula Geçiş Sürecinde Disleksik Bireylerin Desteklenmesi AB Erasmus + KA2 projesinde "Assessment Procedures for Specific Learning Disabilities" isimli konuşma gerçekleştirildi
- Topkapı/İstanbul
- Konuşmalarım
- Uluslararası
Özel Eğitim Farkındalığı
- Pendik Belediyesi bünyesinde, Pendik İlçesindeki okullarda görev yapan Müdür ve Müdür Yardımcılarına yönelik "Özel Eğitim Farkındalığı" semineri gerçekleştirildi.
- Pendik/İstanbul
- Konuşmalarım
- Ulusal
Bilimsel Araştırma etiği ve Bilimsel Araştırma Başvuru Dosyalarının Etik Kurullarda Değerlendirilmesi Kursu
- Türkiye Biyoetik Derneği tarafından düzenlenen "Bilimsel Araştırma Etiği ve Bilimsel Araştırma Başvuru Dosyalarının Etik Kurullarda Değerlendirilmesi Kursu"na katıldı.
- Biruni Üniversitesi
- Kurs
- Ulusal
- DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
- BİRUNİ ÜNİVERSİTESİ
Akademik Veriler
Ödüller
Umass Amherst College of Education Award
- AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
- Kurum/Kuruluş: University of Massachusetts Amherst
- Kurum Türü: Yurtdışı Üniversite
Umass Amherst College of Education Award
- AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
- Kurum/Kuruluş: University of Massachusetts Amherst
- Kurum Türü: Yurtdışı Üniversite
Umass Amherst College of Education Award
- AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
- Kurum/Kuruluş: University of Massachusetts Amherst
- Kurum Türü: Yurtdışı Üniversite
University of Massachusetts Amherst Graduate Assistantship (2014-2018)
- AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
- Kurum/Kuruluş: University of Massachusetts Amherst
- Kurum Türü: Yurtdışı Üniversite